2013. július 4., csütörtök

#Közlemény #Trailer

Sziasztok!

Őszinte leszek nem vagyok büszke magamra. Hogy miért? Mert hanyagolom az írást,ami az egyik szenvedélyem. Úgy álltam hozzá a nyárhoz,hogy rengeteg időm lesz,ezáltal tudok majd írni és nem kell hosszú szüneteket berakni mert hát ki örül annak,hogy a történet már a 9.résznél szakadozik? Senki! É legalábbis nem. És tudom,hogy ezekkel csalódást okozok nektek amit nagyon nehéz elviselnem. Nem gondoltam volna,hogy ennyire nem lesz időm,de alig kapok levegőt néha és ha már van időm,akkor inkább pihenek vagy olvasok. És pont a hosszabb kihagyások miatt nem megy olyan jól az írás sem. Nem vagyok megelégedve magammal és a munkáimmal. A 9.rész háromszor kezdtem el,mire egy elfogadhatónak mondható részt tudhattam magam mögött. De ami a legfontosabb,hogy eszem ágban sincs abbahagyni az írást,még ha az időm nem is akarja engedni! Remélem bíztok bennem és kitartotok srácok,nekem az lenne most a legnagyobb segítség!

A kis komor hangvételű levelem után jöjjön egy jobb hír! Találtam egy oldalt,amelyről előszeretettel készítettek nekem egy trailer,amit nemsokára meg is fogok osztani az oldalon! Még egyszer nagyon szépen köszönöm a videót a Blogdesign and Critics nevű oldalnak! Amint tudom,kirakom a videót!

XoLove Sophie

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Állítólag oda tették fel,de nem találom és csak az oldalon keresztül tudom megnézni,de amint tudom kirakom.
      XoLoveSophie

      Törlés